İSTİKLAL MARŞI HABERLERİ

  15 Temmuz Şehitleri Anadolu Lisesi’nde İstiklal Marşını okunması -Şehir Ulusal Eğitim Müdürü Mehmet Faruk Tekin’in konuşması ELAZIĞ İstiklal Marşının okunması Ulusal Eğitim Müdürü Feyzi Gürtürk’ün konuşması ERZURUM İstiklal Marşının okunması Şehir Ulusal Eğitim Müdürü Salih…

AĞRI: -Ağrı’da 15 Temmuz Şehitleri Anadolu Lisesi’nde İstiklal Marşını okunması haber

-Şehir Ulusal Eğitim Müdürü Mehmet Faruk Tekin’in konuşmasıELAZIĞİstiklal Marşının okunmasıMilli Eğitim Müdürü Feyzi Gürtürk’ün konuşmasıERZURUMİstiklal Marşının okunmasıİl Ulusal Eğitim Müdürü Salih Kaygusuz’un konuşması AĞRI/ELAZIĞ/ERZURUM – Ulusal Eğitim Bakanı Ziya Selçuk’un çağrısı üzerine Ağrı’da 15 Temmuz Şehitleri Anadolu Lisesi’nde, Elazığ’da İhsan Tangülü Ortaokulunda ve Türkiye Büyük Halk Meclisi İlkokulu’nda İstiklal Marşı okundu.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ERZURUM BUZ GİBİ DIKAT EDİN

KAMULAŞTIRMA KARARLARI

SİİRT KAR ALTINDA